- 17 grudnia 2024
- Aktualności
Pracownia Finansowa ponownie doceniona w programie Najwyższa Jakość Quality International 2024. To jasny sygnał, że kierunek rozwoju firmy jest zbieżny z misją dostarczania najwyższej jakości usług dla obsługiwanych Inwestorów. Podczas uroczystej gali Certyfikat oraz Perłę odebrała nowo powołana Członkini Zarządu Joanna Górska.
W pierwszym tygodniu grudnia w Katowicach odbyła się uroczysta gala XVIII edycji programu Najwyższa Jakość Quality International 2024. Pracownia Finansowa ponownie znalazła się w gronie laureatów, zdobywając dwa prestiżowe wyróżnienia: Złoty Certyfikat QI za System Obsługi Inwestorów oraz Perłę Najwyższej Jakości QI 2024. Nagrody te stanowią dowód uznania dla naszych innowacyjnych rozwiązań i dbałości o najwyższe standardy obsługi klienta.
Ceremonia wręczenia nagród zgromadziła liderów biznesu, przedstawicieli samorządów oraz organizacji pozarządowych. Wyróżnienia w imieniu Pracowni Finansowej odebrała Joanna Górska, która w listopadzie została powołana do pełnienia funkcji Członka Zarządu ds. Relacji Inwestorskich w Pracowni Finansowej.
Joanna Górska posiada 13-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji oraz budowania wizerunku z uwzględnieniem strategii odpowiedzialności społecznej. Z Pracownią Finansową jest związana od 7 lat, gdzie odpowiadała do tej pory głównie za działania związane z komunikacją zewnętrzną oraz PR jako Dyrektor Marketingu i Komunikacji. W związku z rozszerzaniem kompetencji w zakresie Relacji Inwestorskich będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji oraz dalszy rozwój procesów obsługi Inwestorów.
„Otrzymanie po raz trzeci Złotego Certyfikatu QI, jest potwierdzeniem, że konsekwentna praca na rzecz jakościowej obsługi, wsłuchiwania się w potrzeby Inwestorów, a także dostarczania im potrzebnych narzędzi, to odpowiednio obrany kierunek. Kapituła doceniła nasz system obsługi, w którym od 11 lat stawiamy Inwestora na pierwszym miejscu. Dobre praktyki biznesowe to nasza norma, więc Inwestorzy otrzymują najwyższą jakość obsługi w standardzie’’ – powiedziała Joanna Górska.
Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International, działająca pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, doceniła innowacyjność oraz skuteczność wdrożonego przez Pracownię Finansową Systemu Obsługi Inwestorów, który wyróżnia się intuicyjną obsługą oraz personalizacją dostosowaną do potrzeb klientów.
Dziękujemy całemu zespołowi Pracowni Finansowej oraz obsługiwanym Inwestorom, bez których zaufania te sukcesy nie byłyby możliwe. W trosce o nieustanne podnoszenie jakości obsługi, regularnie wdrażamy nowe projekty, takie jak konferencje wynikowe oraz badania satysfakcji z obsługi. Te działania pomagają nam dostosować nasze usługi do oczekiwań Inwestorów i budować długotrwałe relacje oparte na zaufaniu.