- 6 października 2025
- Aktualności
Panel Inwestora – najczęściej zadawane pytania
- Dlaczego w zakładce „Moje finanse” nie widzę wszystkich danych ani ostatnich transakcji w Portfelu?
Transakcje w Panelu są wyświetlane z miesięcznym opóźnieniem, ponieważ import danych odbywa się po zamknięciu miesiąca księgowego.
👉 Przykład: jeśli inwestor otrzyma wypłatę dywidendy we wrześniu, transakcja pojawi się w Panelu pod koniec października.
Może się też zdarzyć, że w starszych transakcjach wystąpią niezgodności – w takim przypadku prosimy o zgłoszenie tego do Biura Obsługi Inwestora lub swojego opiekuna.
To nowy system i dane są systematycznie uzupełniane.
👉 Wpłaty sprzed 2019 roku nie są widoczne, ponieważ w tym okresie księgowość była prowadzona w inny sposób. Dane te zostaną uzupełnione w 2026 roku.
- Dlaczego panel wyświetla się niepoprawnie? W menu po lewej widzę „Ambona” zamiast „Pulpit”.
To efekt automatycznego tłumaczenia przeglądarki.
Rozwiązanie:
👉 wyłącz tłumaczenie strony w przeglądarce,
👉 wybierz opcję „Nigdy nie tłumacz tej witryny”,
👉 odśwież stronę kombinacją CTRL+F5.
- Czy jest dostępna wersja mobilna Panelu?
Nowy Panel Inwestora nie jest aplikacją mobilną, lecz stroną internetową:
👉 https://panel-inwestora.pl/auth/login
Jeżeli chcesz otworzyć PI na telefonie, sugerujemy:
👉 uruchomić stronę w przeglądarce Google Chrome,
👉 włączyć opcję „Wersja na komputer”,
👉 pomniejszyć obraz, aby uzyskać najbardziej optymalny widok.
⚠️ Panel Inwestora nie jest stroną responsywną – układ i zawartość nie dostosowują się automatycznie do ekranu telefonu.
Aby skorzystać z pełnego i najbardziej czytelnego widoku, zalecamy korzystanie z systemu na laptopie lub komputerze stacjonarnym.
- Jak zmienić swoje dane (adres, konto bankowe)?
Wejdź w zakładkę Profil i wybierz dane, które chcesz zaktualizować.
👉 Po zapisaniu zmian otrzymasz SMS z kodem weryfikacyjnym.
👉 Po jego wpisaniu wyświetli się komunikat:
„Informacje wysłane. Prośba o zmianę danych została wysłana do BOI. Po weryfikacji i akceptacji zmiany będą widoczne w sekcji Profil.”
Niektórych danych nie możesz samodzielnie edytować (adres e-mail, numer telefonu, Pesel/NIP, Data urodzenia, Forma działalności oraz Status) – w przypadku potrzeby zmiany tych danych skontaktuj się z Biurem Obsługi Inwestora.
- Gdzie znajdę dokumenty dotyczące moich inwestycji?
W zakładce Portfel → Moje dokumenty.
👉 Znajdziesz tam m.in. umowy, pełnomocnictwa i inne pliki.
👉 Jeśli brakuje jakiegoś dokumentu – zgłoś to do swojego opiekuna inwestora, który udostępni go w systemie.
- Gdzie znajdę najważniejsze aktualności dotyczące projektów?
Aktualności dotyczące projektów znajdziesz w miejscach:
- Po zalogowaniu w sekcji Komunikaty na Pulpicie(ekran główny).
👉 Informacje są oznaczone kategoriami: administracyjne, finansowe i projektowe – dzięki temu łatwo odnajdziesz interesujące treści. - Po przejściu do zakładki Twoje Projekty – wybierz projekt, którego aktualności chciałbyś przejrzeć i kliknij w kafelek:
- Na pierwszej zakładce projektu Informacje ogólne znajdziesz Parametry Inwestycji, Aktualne zdjęcia oraz Harmonogram i Wyniki projektu.
- Na drugiej zakładce – Komunikaty, znajdziesz wszystkie komunikaty opublikowane w projekcie (również te archiwalne publikowane w poprzednim systemie).
- Na trzeciej zakładce Pliki do pobrania, znajdziesz pliki opublikowane przez Projekt dotyczące Inwestycji – takie jak Raporty, Sprawozdania Finansowe, Pliki do podpisu i inne.
- Jak działa kalendarz w Panelu?
Po prawej stronie pulpitu widoczny jest Kalendarz, w którym zaznaczamy ważne wydarzenia, terminy i aktualizacje (np. planowane wypłaty).
👉 Klikając w dany dzień, otworzy się podgląd wydarzeń z wybranego dnia.
- Jak skontaktować się z opiekunem inwestora?
Na dole po lewej stronie menu bocznego znajdziesz dane kontaktowe swojego opiekuna inwestora.
👉 Możesz się z nim bezpośrednio skontaktować w razie pytań.
- Dlaczego czasami Panel działa wolniej lub nie wyświetla się poprawnie?
Najczęściej problem wynika z przeglądarki.
👉 Zalecamy korzystanie z aktualnej wersji Google Chrome.
👉 W przypadku problemów warto wyczyścić pamięć podręczną (cache) lub odświeżyć stronę za pomocą CTRL+F5.
- Czy mogę nadać innej osobie dostęp do podglądu mojego konta?
👉 Tak. W Panelu Inwestora niebawem będzie dostępna funkcjonalność nadawania uprawnień do podglądu. Poinformujemy o tym w osobnym wątku.
ℹ️ W przypadku dodatkowych pytań zawsze możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Inwestora – jesteśmy dla Ciebie.









