Niezwykle ciekawy projekt z oferty Pracowni Finansowej – Mission: Play! By Mattel, to inwestycja w branżę rozrywki, która nie tylko przyniesie Inwestorom pasywny dochód, ale również poczucie, że mogą być częścią elitarnej grupy przedsiębiorców, finansujących zagraniczny park na licencji światowego producenta zabawek. Dodatkowo mają realny wpływ na wsparcie walki z marazmem rodzinnej codzienności, który dopada wszystkich.
W lipcu podpisano umowę inwestycyjną dotyczącą projektu Mission Play! By Mattel w grupie INWE, a premiera nowego projektu, który trafił do oferty Pracowni Finansowej miała miejsce na webinarze LIVE. Umowa przewiduje objęcie przez należącą do naszej grupy spółkę MPB-INWEST Sp. z o.o. do 49% udziałów w spółce, rozwijającej wspólnie z amerykańskim koncernem Mattel, projekt budowy rodzinnego centrum rozrywki w centrum Berlina.
Inwestycja w park rozrywki Mission: Play!, rodzi dużo pytań, na które znamy odpowiedzi. Zachęcamy do przeczytania rozmowy z Panem Bartoszem Babiakiem – członkiem zarządu spółki Planet Leisure Berlin GmbH, firmy realizującej inwestycję – Mission:Play! By Mattel
Park rozrywki to pojęcie wszystkim znane. Jednak, gdyby miał Pan podać definicję obiektu Mission: Play!, to jak ona by brzmiała?
Miejsce kreatywnej, wciągającej zabawy dla dzieci i całych rodzin, w której znajdziemy również elementy nauki i aktywizacji kinetycznej. Koncepcja oparta na silnym międzynarodowym brandzie na rynku rozrywki, oferująca nowe, bezpośrednie doświadczenia z superbohaterami i markami takimi jak Barbie, Hot Wheels i MEGA Bloks. W opinii wielu znawców branży, to miejsce niezliczonych form aktywności.
Dlaczego parki rozrywki są coraz bardziej popularne?
Rodziny poszukują nowej, dostępnej formuły na spędzanie wspólnego czasu. Wielokanałowa promocja superbohaterów oraz produktów przez globalnych graczy na rynku rozrywki rodzinnej, powoduje wzrost i podtrzymanie chęci indywidualnych przeżyć. Połączenie mediów z aktywacją kinetyczną wraz z elementami nauki, oferuje nieustannie poszukiwaną jakość, która w opinii dzieci i rodziców jest kluczowa.
Zobacz zdjęcia z realizacji
Jak dużą konkurencję ma to przedsięwzięcie?
Konkurencja dla naszego formatu jest wciąż ograniczona. Tworzymy nową niszę na rynku rozrywki. Nasze markowe, rodzinne centra rozrywki, zlokalizowane w nowoczesnych, cieszących się bardzo wysoką popularnością i odpowiedzialnością, centrach handlowych lub centrach miast, oferują wysoką dostępność, komfort i innowacyjne atrakcje. Łączą one supernowoczesne media z elementami nauki i interaktywnej zabawy. Równocześnie nasz format jest kompaktowy, jednakże oferuje pełen pakiet doświadczeń: atrakcje, możliwość organizacji urodzin, imprez rodzinnych, czy też korporacyjnych. Na jego terenie będą także restauracje i sklepy. W ramach sprzedaży produktów, zaoferujemy również personalizację zakupów.
Jaki potencjał ma park rozrywki Mission: Play! Co stanowi o jego sile i wyjątkowości?
O sile i wyjątkowości Mission: Play! przesądza oparcie zabawy na wiodących markach Mattel’a, głęboka integracja mediów, innowacyjny charakter atrakcji, kompleksowa oferta oraz dostępność.
Dlaczego inwestycja powstaje na rynku niemieckim?
Rynek niemiecki jest bardzo ważny dla naszego strategicznego partnera – koncernu Mattel. Możliwość otwarcia pierwszego w Europie centrum rozrywki Mission: Play!, w samym sercu Berlina przy Potsdamer Platz 2, przesądziła o lokalizacji. Nasza koncepcja znajduje się w centrum “life style destination” jakim staje się “The Playce” przy Potsdamer Platz.
Zobacz zdjęcia z lokalizacji w Berlinie
Czy park rozrywki na licencji Mattel, to miejsce tylko dla dzieci? Czy dorośli też znajdą w nim przestrzeń dla siebie?
Koncepcja jest dedykowana całym rodzinom. Miejsce będzie też służyć imprezom korporacyjnym i prywatnym. W swoich zasobach będzie miał również liczne sklepy i restauracje.
Proszę podać określenia (skojarzenia), które według Pana najlepiej zobrazują Mission: Play!.
Park rozrywki Mission: Play! By Mattel, to niezwykle wciągająca i pełna fajnej energii przestrzeń, w której możemy połączyć przyjemne z pożytecznym.
Projekt ten jest częścią transformacji centrum handlowego Berliner Arkaden w lifestyle’owe centrum doświadczeń, pod nazwą PLAYCE. Inwestycja idealnie wpisuje się w obecne trendy rozwoju rynku detalicznego, który pod presją silnie rozwijającej się sprzedaży internetowej zmienia się w taki sposób, aby w centrum handlowym Klient mógł miło i pożytecznie dla niego spędzać czas: wypoczywać, realizować pasje i ewentualnie wypróbować produkty, które zamierza nabyć. Tym samym jest szansą dla Inwestorów na zysk z przemysłu rozrywkowego, który połączony z rozpoznawalnymi brandami może przynieść spektakularny sukces.
Dowiedz się więcej podczas najbliższego webinaru LIVE, gdzie uzyskasz estymację zyskowności inwestycji oraz odpowiemy na Twoje pytania REJESTRACJA>>