Marka Mattel pod wrażeniem koncepcji w projekcie Mission: Play!

Inwestycyjny projekt parku rozrywki Mission Play! by Mattel zrobił duże wrażenie w czasie wizytacji przedstawicieli z firmy Mattel w Berlinie. Spotkanie odbyło się 18 października i uczestniczyła w nim m.in. Pani Julie Freeland odpowiedzialna za licencję w obszarze EMEA.

W czasie spotkania omawiano postępy projektu, strategię promocyjną jak i szczegóły samego otwarcia, które już za kilka miesięcy. Niezmiennie, Mattel pozostaje pod wrażeniem aranżacji i możliwości jakie oferuje koncepcja całego przedsięwzięcia.

Otwarcie Mission: Play! by Mattel planowane jest z dużym rozmachem. Odwiedzający będą mogli między innymi obejrzeć premierę filmu: „Barbie”, który wraz z ogłoszeniem jego produkcji, wzbudził spore zainteresowanie. Ponadto premiera filmu zbiegnie się z celebracją 25- lecia samej galerii handlowej Potsdamer Arkaden – teraz „The Place”.

Partner branżowy grupy INWE odpowiedzialny za realizację projektu liczy na szczególnie udany biznesowo sezon wiosna – lato w 2023 roku. Niebawem w centrum handlowym będą otwierać swoje lokale kolejni najemcy: Café Gelato, sklep NBA, innowacyjna restauracja Manifesto, Peek & Cloppenburg. Sklep TK Maxx, zlokalizowany dokładnie naprzeciwko lokalu Mission: Play! obsługuje z sukcesem klientów już od 15.09.2022.

Inwestorów, zainteresowanych dołączeniem do projektu Mission:Play!, który już jest na zaawansowanym etapie realizacji, a więc charakteryzuje się zwiększonym poziomem bezpieczeństwa, zapraszamy na webinar LIVE >>

Chcesz złapać okazję już teraz? Wypełnij formularz kontaktowy TUTAJ >>

Przeczytaj także

06.12 godz. 20:00 29.11 godz. 20:00 Zobacz więcej

Brak produktów w koszyku.