Blisko 21 tysięcy użytkowników cashback – dynamiczny rozwój inwestycji e-commerce

Start-up internetowy Net-Pocket, do którego w ramach inwestycji z Pracownią Finansową dołączyło już ponad 70 inwestorów, rozwija się w bardzo dynamicznym tempie. Zyskująca na popularności aplikacja cashbackowa zgromadziła blisko 21 tysięcy użytkowników. W zanadrzu ma jednak jeszcze wiele innowacyjnych rozwiązań, które zachęcą kolejnych klientów do tworzenia kont.

Net-Pocket to projekt z branży e-commerce, którego największą zaletą jest możliwość kupowania taniej. Jak działa program? Wystarczy zainstalować aplikację lub pobrać wtyczkę, a następnie zrobić zakupy online. Część wydanych pieniędzy wróci na konto kupującego. Aplikacja cieszy się rosnącą popularnością nie tylko z uwagi na możliwość oszczędzania podczas codziennych zakupów, ale również dzięki opcjom wspierania swoim cashbackiem wybranych organizacji charytatywnych czy twórców internetowych. Wyniki pierwszych miesięcy funkcjonowania inwestycji na rynku są na tyle zadowalające, że nadal pozwalają prognozować spektakularny wzrost wartości udziałów w ciągu 3 lat.

Nową funkcjonalnością jest wdrożony system poleceń z nagrodami dla polecanych i polecających, który przyspieszy wzrost liczby użytkowników. Dodatkowo twórcy projektu informują o licznych promocjach okazjonalnych, w tym o cyklicznym zwiększaniu cashbacku do wybranych sklepów. Podczas trwania akcji promocyjnych cashback zwiększany jest nawet o 300%! Start-up może się także pochwalić największym procentem zwrotu ze zdecydowanej większości dostępnych w Net-Pocket oraz u konkurencji sklepów. Użytkownicy doceniają bezkonkurencyjność produktu, który zapewnia im największą oszczędność spośród wszystkich dostępnych na rynku cashbacków, co skutkuje kolejnymi rejestracjami oraz coraz większą popularnością.

Net-Pocket, to jedyny cashback na rynku z aż trzema innowacyjnymi opcjami. Pierwsza z nich to tradycyjna wypłata zebranych środków na konto. Druga to możliwość wspierania twórców lub organizacji charytatywnych. Trzecia to możliwość uzyskania zwiększonego cashbacku po zagłosowaniu na twórcę internetowych treści lub wybraną fundację.

Inwestorzy również dostrzegają, że marka jest już rozpoznawalna na rynku. To za sprawą współpracy reklamowej z największymi markami sklepów internetowych, co obniża koszty ekspansji, ale także w wyniku współpracy z influencerami. Rozpoczęty nowy etap współpracy z twórcami, a także możliwość cyklicznego wspierania jak w Patronite, przyspieszy rozwój projektu dzięki fanom influencerów. Net-Pocket zaczął pojawiać się także na wydarzeniach offline, gdzie uczestnicy na bieżąco zakładają nowe konta. Po sukcesie pierwszych tego typu akcji, spółka już zaplanowała kolejne.

Aktualnie realizowana jest długofalowa strategia pozycjonerska, która ograniczy koszty pozyskania użytkownika w przyszłości. Jako element podnoszący atrakcyjność serwisu dodana zostanie porównywarka cashback, ułatwiająca wybór sklepu użytkownikom. Będzie to pierwsze tego typu narzędzie, które porówna możliwy do uzyskania zwrot z zakupów robionych w sieci, biorąc pod uwagę pozostałe parametry zakupu w danym sklepie.

To już ostatnia możliwość przystąpienia do Net-Pocket w tej turze finansowania. Ze względu na rosnący poziom zaawansowania projektu oraz wychodzenie z fazy start-upowej, w kolejnych turach udziały będą coraz droższe. Inwestorzy, którzy teraz dołączają są w tej uprzywilejowanej pozycji, że znają już pierwsze wyniki i nie tylko mogą lepiej ocenić szanse projektu na spektakularny sukces – zyskują również wyższy poziom bezpieczeństwa niż przy inwestycji w początkowej fazie projektu. Z każdym nowym użytkownikiem, ten poziom rośnie.

Aktualnie uruchomiona została pula ostatnich 10 udziałów. Cena za 1 udział to 60.000 zł. Uzyskaj dokumenty inwestycyjne i założenia projektu kontaktując się z Investment Managerem TUTAJ>>

Przeczytaj także

28.03 godz. 20:00 04.04 godz. 20:00 Zobacz więcej