Masz pytania? Zadzwoń tel.: 22 122 81 82

Kariera

Pracownia Finansowa to przede wszystkim zespół pełnych pasji ludzi o bogatym doświadczeniu, będących ekspertami  branży inwestycyjnej, budowlanej i technologicznej, którzy stale dbają o rozwój swoich kompetencji co przekłada się na budowanie trwałych relacji zarówno z klientami jak i kontrahentami.  W związku z dynamicznym rozwojem Grupy PF aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka w Dziale prawnym

Asystent/ka w Dziale prawnym

 

Zakres obowiązków:

  • asystowanie i wsparcie w bieżących działaniach Działu prawnego,
  • przygotowywanie projektów umów, pism procesowych, informacji prawnych,
  • organizowanie spotkań oraz zarządzanie kalendarzem spotkań,
  • koordynacja przepływów korespondencji i informacji,
  • przygotowywaniu dokumentów do archiwizacji, segregacja i skanowanie,
  • przygotowanie dokumentacji do wysyłki oraz wysyłka korespondencji,

 

Wymagania:

  • znajomość przepisów prawa, w szczególności prawa handlowego oraz cywilnego w stopniu umożliwiającym samodzielne przygotowywanie umów, pism procesowych, informacji prawnych,
  • znajomość pakietu MS Office oraz Google Docs,
  • mile widziane prawo jazdy kategorii B,
  • mile widziany komunikatywny język angielski w mowie i w piśmie,
  • mile widziane status studenta prawa oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

 

Oczekiwania:

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz koordynowania bieżącej pracy Działu prawnego,
  • inicjatywa i zaangażowanie,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność,
  • nastawienie na samodzielne rozwiązywanie problemów, szybkość działania,
  • komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi,
  • odpowiedzialność i terminowość,

 

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub B2B,
  • niezbędne narzędzia pracy – służbowy komputer + telefon,
  • dużą samodzielność i swobodę w działaniu,
  • możliwości rozwoju zawodowego.

 

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego ze zdjęciem, oczekiwaniami finansowymi oraz oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres: rekrutacja@pracownia-finansowa.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

 

Asystent/ka Zarządu

 

Asystent/ka Zarządu

Zakres obowiązków

  • Organizowanie spotkań oraz zarządzanie kalendarzem spotkań,
  • Asystowanie i wsparcie w bieżących działaniach,
  • Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji, zestawień, protokołów, raportów i analiz,
  • Koordynacja przepływów korespondencji i informacji,
  • Procesowanie zamówień.

 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe – mile widziane,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office oraz Google Docs,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Własna działalność gospodarcza (ew. student na umowę o zlecenie),
  • Komunikatywny język angielski w mowie i w piśmie.

 

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Nastawienie na samodzielne rozwiązywanie problemów, szybkość działania,
  • Komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi,
  • Dyskrecja, odpowiedzialność i terminowość,
  • Skrupulatność, dbałość o szczegóły,
  • Dyspozycyjność,
  • Asertywność,
  • Mile widziana znajomość branży blockchain.

 

Oferujemy

  • Dużą samodzielność i swobodę w działaniu,
  • Pracę w stabilnej firmie,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość realizowania własnych ambicji zawodowych,
  • Długotrwałą współpracę,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacja@pracownia-finansowa.pl. Prosimy również o określenie w wiadomości oczekiwań finansowych.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Pracownię Finansową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Pracownia Finansowa Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie przy ul. Londyńskiej 27. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Manager sprzedaży

Jeśli masz dość sprzedawania wirtualnych inwestycji, na których zarabiają tylko instytucje finansowe, na których większość klientów traci, które niczego nie tworzą a jedynie przekładają kapitał z kieszeni do kieszeni, dołącz do zespołu Pracowni Finansowej.

Jeśli zależy Ci na budowie portfela zadowolonych inwestorów, którzy będą regularnie ponawiali swoje inwestycje, zapraszamy „na pokład’ polskiej firmy inwestycyjnej z Warszawy.

Pracownia Finansowa specjalizuje się w inwestycjach opartych o realną wartość, takich jak przemysłowe elektrownie wiatrowe, budowa osiedli mieszkaniowych, czy centrów obliczeniowych zasilanych zieloną energią. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Manager sprzedaży

Opis stanowiska

  1. Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz kompleksowa obsługa portfela klientów Pracowni Finansowej Sp. z o.o.
  2. Rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.
  3. Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych.
  4. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Pracowni Finansowej.
  5. Praca w biurze firmy w Warszawie oraz na spotkaniach wyjazdowych z klientami.
  6. Praca w zespole.

 

Wymagania:

  1. Co najmniej 2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta zamożnego.
  1. Doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów finansowych.
  2. Znajomość technik sprzedaży i zasad budowania długotrwałych relacji z klientem.
  3. Minimum średnie wykształcenie, preferowane wyższe ekonomiczne, lub marketingowe.
  4. Doświadczenie w budowaniu własnego portfela inwestycji.
  5. Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z rynkiem finansowym.
  6. Wysoka kultura osobista.
  7. Skuteczność w działaniu.
  8. Silna motywacja do pracy i zaangażowanie.

Oferujemy:

  1. Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie inwestycyjnej.
  1. Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + prowizja uzależniona od wyników pracy).
  2. Pełną profesjonalną pomoc w doborze produktów i opiece nad portfelem klienta.
  3. Systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkolenia wewnętrzne.
  4. Pracę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
  5. Przyjazną atmosferę pracy.
  6. Możliwość rozwoju swoich umiejętności.
  7. Możliwość aktywnego uczestnictwa w tworzeniu strategii rozwoju grupy kapitałowej.
  8. Możliwość realizowania własnych wizji i pomysłów.

 

Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu, wyślij swoje CV na: rekrutacja@pracownia-finansowa.pl

 

 

Prosimy też o krótkie (maksymalnie 5 zdań) uzasadnienie, dlaczego chcesz z nami pracować. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Pracownię Finansową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Pracownia Finansowa Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie przy ul. Londyńskiej 27. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

24 kwietnia godz. 20:00 26 kwietnia godz. 20:00